2015. október 16., péntek

Szeptember legjei


Elnézést a késésért, de a suli elvette mindkettőnk idejét, így ezért kevesebb (gyakorlatilag semmi) szabadidőnk nem maradt.  Próbáljuk pótolni a lemaradásunkat. :)

A hónap...

...könyve
Rick Yancey: Az ötödik hullám

Tavaly kezdtem el olvasni ezt a "földönkívüliek megszállják a Földet és elpusztítják az emberiséget és nekünk annyi" jellegű könyvet, de elsőre furcsa és kissé brutális volt nekem ezért abbahagytam. Viszont most újra kezdtem és nemcsak hogy el bírom olvasni, hanem egyenesen imádom. Érdekes, fordulatos és egyben különleges könyv, aminek film változata (az első rész) januárban kerül majd a mozikba. Érdemes lesz megnézni :)

Rick Yancey - Az ötödik hullám



...filme
Tűzpróba
Képtalálat a következőre: „tűzpróba”
Úgyebár Szeptemberben debütált a mozikban, nagyon-nagy sikerrel. Nem véletlenül, hiszen ez egy akciódús, pörgős és nagyon látványos( főleg 3D-ben). Viszont sok kaját nem érdemes közben enni, mert a buggyantak eléggé elveszik az étvágyak(a másik, hogy nagyon ijesztő, és tuti kiborítod a popcorn-t).




...borítója


...zeneszáma

Green day: Wake me up when September ends-Szerintem nem kell magyarázni, hogy miért ezt választottam.-Mesi




Egy híres olasz énekes, Eros Rammazzotti Világkörüli turnéjának Szlovákiai állomásán, Kassán voltam (Eszti) koncerten, ami egy hihetetlenül fergeteges és látványos show volt, nagy élményben lehetett részem. Itt az egyik száma, az új lemeze címadója 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése