2015. július 26., vasárnap

Crash

Nicole Williams: Crash- Zuhanás


A könyvtárban bukkantam rá, és a borítója már adott egy löketet, hogy ez bizony romantikus és happy end lesz, aztán  megláttam, hogy Rubin pöttyös, úgyhogy siettem is haza vele.

Nicole Williams - ZuhanásTartalom
Lucy nem éppen arról álmodott, hogy új iskolában kezdje az utolsó évet. Arról pedig pláne nem, hogy a gimi rosszfiúja, Jude Ryder leribancozza az első napon. De csak a céljára összpontosít. Balerina szeretne lenni, s nem hagyja, hogy bármi az útjába álljon ennek megvalósításakor. Egészen addig, amíg újra Jude-ba nem botlik.

Jude-nak priusza van - igazi priusza - ami hosszabb, mint egy végzős záró dolgozat, és hangulatingadozása, ami kellemes társaságból hirtelen veszélyessé változtatja. A nevét isten tudja, hány lány sóhajtotta, kiabálta és átkozta. Olyan, mint egy halálos betegség, amit arra teremtettek, hogy tönkretegye a Lucy-féle lányok életét. És ezt el is mondja neki. De míg a pletykák féktelenül terjednek, és jó hírnevek tipródnak a sárba, Lucy nem figyel Jude figyelmeztető szavára. Tragédia készülődik? 

Vélemény
Lucy

Képtalálat a következőre: „nicole williams crash”
Jude
Nem azt mondom, hogy ezzel  a könyvvel váltanám meg a világot, de szerettem és sok figyelemre méltó gondolata volt. Volt néhány rész, ahol lapos volt a történet, de aztán jó pár csavarral a végén mégis tetszett. Lucy okos volt és igazi különc, amit felvállalt ezért bírtam, ráadásull jó pár hasonló vonásunk is van. Jude nem volt az az "álompasi" mint ahogy írja a könyvben, igazából néhány helyen még idegesített is.  Diamond már az elején sem volt szimpatikus, ezét Lucyt a könyv vége felé csak hülyézni tudtam. Maga a történet rendes, kerek volt, és a könyv végén egyfajta részletet olvashatunk a második részből. Mint kiderült sorozat könyv, pedig most direkt egy sima regényt szerettem volna olvasni.  

Képtalálat a következőre: „nicole williams crash jude”


Idézet:    Eléggé bolond vagyok ahhoz, hogy azt higgyem: a szerelem mindent legyőz.
300. oldal

Kinek ajánlom?  Aki egy komolyabb romantikus regényt szeretne olvasni.

Pontozás:
Borító: 10/ 6 pont
Cselekmény: 10/ 6 pont
Összesen: 10/ 6 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése