2015. július 26., vasárnap

Létezik térkép a szerelemhez?

Jennifer E. Smith:Létezik térkép a szerelemhez ?


Jennifertől már olvastam a Vajon létezik szerelem első látásra című könyvet. Imádtam. Így nem is volt kérdéses, hogy azt is elolvasom-e.
                                                         
                                                        Tartalom
Jennifer E. Smith - Létezik térkép a szerelemhez ?Lucy a huszonnegyedik emeleten lakik. Owen az alagsorban él. Nem meglepő tehát, hogy pont félúton találkoznak: beragadnak a liftben két emelet közé New York-i társasházukban, amikor egy áramszünet megbénítja az egész várost. Miután kiszabadítják őket, Lucy és Owen egész éjjel a sötét utcákon sétálnak együtt, a Manhattan fölött kivehetővé váló csillagok ritka látványát csodálva. Ám amint visszakapcsolnak a fények, az élet is visszatér a régi kerékvágásba. Lucy hamarosan külföldre költözik a szüleivel, Owen pedig nyugatra indul az édesapjával. A rövid, együtt töltött idő mindkettejükre nagy hatást gyakorol. És ahogy az élet Edinburghba, San Franciscóba, Prágába és Portlandbe sodorja őket, Lucy meg Owen folyamatosan tartják a kapcsolatot, képeslapokkal, időnként e-mailben, vagy éppen telefonon. De vajon megtalálják a módját, bármely kicsi is rá az esély, hogy viszontláthassák egymást?
Jennifer E. Smith éleslátással teli és csodálatosan romantikus új regénye bizonyítja, hogy a világ közepe nem feltétlenül egy hely. Néha lehet akár egy személy is.



Vélemény
Ez egy nagyon aranyos regény volt. Elgondolkodtató mondatokkal, és szerethető karakterekkel.  Nagyon szerettem a könyv hangulatát. Ez egy különálló könyv volt, és nem hasonlított, kapcsolódott semmiben sem a Vajon létezik szerelem első látásra? hiába ugyanaz az írója mindkettőnek.
 Owen a könyv elején nem igazán szerettem de valahol a könyv közepén igazán megkedveltem.
Lucy
Owen
 Lucyval nem volt bajom, de különösebben nem is szerettem. A könyvben amit igazán szerettem az a város leírások voltak. Ahogy elképzeltem őket egyszerűen csodálatosak és egyszer szeretnék meglátogatni egy párat belőlük, de nem tudom, hogy lesz-e rá lehetőségem. Azért örülök, hogy olvashattam róluk, és "ott lehettem".





Idézet:

De igazából nincs olyan, hogy teljesen tiszta lap. Minden új valami régi nyomában következik, és minden kezdetnek egy vég az ára. - 268. oldal


Kinek ajánlom?  Mindenkinek aki egy elgondolkodtató, utazós könyvel szeretne kikapcsolódni. Egyszerűen fantasztikus volt.

Pontozás:
Borító: 10/ 4 pont  - Nekem nem igazán tetszik.
Cselekmény: 10/ 6 pont  - Eléggé vontatott volt.
Összesen: 10/  7 pont  - Ez egy nagyon értelmes könyv, de tényleg. Mivel lassan folytak az események levontam pár pontot, de amúgy megéri egyszer elolvasni.


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése