2015. július 30., csütörtök

A prédikátor

Camilla Läckberg: A prédikátor


Leírás

A skandináv krimi királynője, Camilla Läckberg második magyarul megjelenő kötetét tartja kezében az olvasó. A helyszín ezúttal is Fjällbacka, ez a szép fekvésű, csendes városka, ahol húsz évvel ezelőtt nyomtalanul eltűnt két fiatal lány. Véletlen-e csupán, hogy csontjaik most épp azon a helyen kerülnek elő, ahol egy játszadozó kisfiú egy nő ruhátlan holttestére bukkan? Az eset mélyen megrázza a városka lakóit. Patrik Hedström nyomozó figyelmének középpontjába egy különös család kerül. A Hultok között összeférhetetlen alakok, vallási fanatikusok de bűnözők is akadnak. A gyanúsítottak listája hosszú, ám az idő kevés. Vajon melyik sötét családi titok vezet el a tetteshez…?





A Jéghercegnő nagyon tetszett az írónőtől, így ennek a könyvnek az olvasásához is nagy örömmel ültem neki. Örültem, hogy pár régi szereplővel is találkoztam, és megtudtam  mi lett velük. Igazán ,,falusi" volt a légköre a könyvnek. Egy darabig. Aztán ott a hátborzongató fele. Még jó, hogy csak olvastam így nem lett annyira ijesztő (ugye a hollywood-i rendezők sokkal félelmetesebben adják elő a történetet, mint amilyennek mi képzeljük el, a fantázia hatalmával). A szerplők nagyon jól ki voltak dolgozva, a történet is logikus volt, nem kapkodott, pár helyen meg is lepett. Viszont nekem magával az alappal ezzel az "álvallással" volt gondom. Erica és Patrik megint nagyon édes volt, csak sajnáltam, hogy nem volt több rész róluk, de nem panaszkodom. Linda meg Stefan? Hát ők meg fúj, hisz unokatesók....
Mellberg, hozta a formáját, rajta csak nevetni tudtam.

Erika a babájával



Idézet:

Gun vissztért, kezében egy ugyanolyan vastag fényképalbum, mint amilyen Albertnél is volt, de ő egyetlenegy fekete-fehér képet nyújtott át Patriknak mogorván. A durcás arcot vágó, tizenéves Sivet ábrázolta, ölében újszülött kislányával. Monával ellentétben az ő arcán semmiféle öröm nem látszott. - 76. oldal






Kedvenc karakter: Martin, Patrik, Erika





Kinek ajánlom?  Aki szeretne  elmerülni a Skandinávok életében és szereti a krimiket.

Pontozás:
Borító: 10/ 7 - Nekem igazából tetszik. Hangulatban nagyon jellemzi a könyvet.
Cselekmény: 10/ 8 - Voltak benne furcsaságok, de nagyon tetszett logikus volt.
Összesen: 10/ 9


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése