2015. augusztus 9., vasárnap

Július legjei

A hónap...

...könyve
Camilla Lackberg: A prédikátor


Ez egy nagyon hátborzongató krimi. Nyáron játszódik, úgyhogy most tökéletesen átéreztem, a szenvedést a meleg miatt. Nem ajánlatos elalvás előtt ezt olvasni.  (Hamarosan kritika is érkezik)

...filmje



Egy nagyon aranyos Disney film, ami az egész családnak szórakozás. Egyszerre humoros és megható, ajánlani tudjuk :) 


... képe 


Én (Eszti) aki nagy Éhezők Viadala fan hírében áll, kaptam ezt a hennát egy jó barátomtól. Sablon nélkül készítette és bár 1 napig tartott a "csoda", büszkén mutogattam mindenkinek :)


...borítója




...zeneszáma


Most csak 1-et teszünk, amiben abszolút egyet értünk. Egy egyhetes táborban voltunk közösen, ahol ébresztőként minden egyes reggel 7 óra körül ezt a számot hallgattuk és már nem tudjuk máshoz kötni csak a reggeli keléshez. :D 

... meglepetése 

1. Soha nem gondoltuk volna, de "hívott a kötelesség." A táborban is együtt dolgoztunk, az ottani újsághoz készítettünk riportokat néhány táborlakóval. Íme egy kép a "nagy munka" közben 

(a nyalóka segített a korai munkában)

2.  A Campusra elkísért a nagynéném meg az uncsim ahol végre "találkozhattam" Kowalskyval meg a Vegával.  Nagyon jó volt, hogy élőben halhattam az egyik kedvenc bandámat.

Nem látszik, de ott hátul a színpadon, azok már Kowalskyék :D




...idézete


"Eléggé bolond vagyok ahhoz, hogy azt higgyem: a szerelem mindent legyőz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése