2015. szeptember 26., szombat

Tűzpróba

Tűzpróba



Az Útvesztő-trilógia 2. része végre megy a mozikban. Tavaly elolvastam az Útvesztő 1. részét és megnéztem utána a filmet, és mit ne mondjak, a film nekem sokkal jobban tetszett. Így a második könyvet nem is igazán kerestem, annak érdekében, hogy elolvassam. Barátnőim rávettek, hogy menjünk el egy közös mozizásra, és mivel tavaly nekünk ez volt a kötelező, úgy döntöttünk, hogy erre megyünk, mert ezt mindenki ismeri.

Képtalálat a következőre: „tűzpróba”

Leírás

Az Útvesztő csak a kezdet volt. Thomas (Dylan O'Brian) és társai hiába reménykedtek benne, hogy ha kijutnak a titokzatos pokolból, a régi életük várja őket. A falak túloldalán nem a béke, hanem újabb borzalmak leselkednek rájuk. A világ rémisztően megváltozott; a rend felbomlott, az anarchia és a pusztulás az úr: félig emberi lények vadásznak az utolsó túlélőkre és az utolsó túlélők pedig az Útvesztő szökevényei nyomába erednek.
A csapat a Veszett elől menekülve átmeneti biztonságra lel, ám amikor rájönnek, hogy ez is csak egy csapda, folytatják a menekülést: a perzseltföldön azonban minden pillanat új meglepetést és új izgalmat hoz és ki tudja, hogy merre találják a többi lázadót, akinek a keresésére indultak.


Vélemény:

Megpróbálom összeszedni a gondolataimat a filmről, anélkül, hogy minél többet spoilereznék. 
Hát, mit ne mondjak, egyszerűen fantasztikus. Nagyon tetszett. Az előző rész egy olyan elmegy kategóriába tartozott,kisebb nagyobb furcsaságokkal, de ez a mostani..Lehet azért, mert nem olvastam a könyvet, így nekem a történet is teljesen új volt, nem volt bennem semmilyen elvárás, és ezért sokkal jobban tetszett.
Volt egy pár rész, amit nem igazán értettem, de gondolom ez majd a folytatásban kiderül, és világos lesz, hogy mi miért történt. 
Az, mondjuk elég vicces volt, hogy a buggyantak addig sosem támadtak rájuk, amíg meg nem győződtünk róla, hogy mindenki jól van, épségben megvan. Majd csak utána volt gyanús az a nagy csend és a hirtelen előbukkanó buggyantaktól, majd szívszélhűlést kaptunk.


Színészek/ karakterek:




Thomas(Dylan O'Brian) 
Képtalálat a következőre: „tűzpróba thomas”Hozta a formáját, ő volt a legokosabb, legkíváncsibb az egész csapatból, ami néha azért ugyanúgy idegesített de nem baj, a gyönyörű kék szemei miatt megbocsájtottam, hogy ilyen önfejű, és csak a saját feje után megy. Voltak jó jelenetei is, és hát igen a végén sajnáltam, nagyon, de előtte még a fejéhez vágtam, hogy" én megmondtam!".



Newt(Thomas Brodie-Sangster)
Képtalálat a következőre: „tűzpróba teresa”Én nagyon sajnáltam, hogy sokkal kevesebb szerepelt Newt, vagy lehet csak én érzem annak, mert a mellékszereplőknek is a mellékágában volt. Minho-t sokkal többet láttam(hát még Thomast). Szóval nem tudok mást mondani, csak azt, hogy amikor láttam, ugyanúgy hozta a maga cukiságát.






Teresa(Kaya Scodelario)

Teresánál tudtam meg, hogy  a nőknek tényleg van egy hatodik érzékük.


Persze ők csak a főbb szereplők, ezenkívül, még sok új karakterrel ismerkedhettünk meg. Voltak jók is rosszak is, ijesztőek, viccesek, furcsák. Mindenkinek ajánlom, mert tényleg megéri megnézni. ( Társaságba jobb, mert akkor nem érezzük annyira ijesztőnek ;) )

Pontozás:

Szereplők: 10/ 8
Történet: 10/7
Látványvilág:10/7
Összesen: 10/9 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése