2015. június 14., vasárnap

Elhívás

Jessica Shirvington:Embrace - Elhívás


Osztálytársam adta kölcsön, mert neki nagyon tetszett, és mivel hasonló az ízlésünk el is kezdtem egyhamar.

Tartalom

Violet nem vágyik másra, csak hogy Lincolnnal lehessen. De a fiú olyan súlyos titkot rejteget, amely bármikor szétszakíthatja őket. És persze ott van Phoenix is. A lenyűgöző és kifürkészhetetlen srác, aki azonban mindig a lány mellett áll.
A világosság és a sötétség örök küzdelmének csapdájában vergődve ahol az angyalok bosszúra szomjaznak, és az emberek hősként harcolnak Violetnek el kell döntenie, mekkora áldozatot hajlandó hozni. És kiben bízhat
A rossz döntés nem csupán az életébe kerülhet, hanem a végzetébe is.





Vélemény 
Érdekes volt. Eleinte nagyon hasonlított nekem a Végzet ereklyéi sorozatra, de aztán valahogy mégis más lett. Próbáltam nem összehasonlítgatni más könyvekkel, és csak erre koncentrálni. Így igazán élvezhető volt. Azért be kell valljam Violet tényleg nem egy észlény, de szerethető volt. Lincolnról már nem is beszélve. Egyik kedvenc szereplőm lett. Mivel ez egy sorozat, és már az első része is elég megkapó volt, kíváncsi vagyok milyen lesz a többi.

Violet
Idézet
Olyasmit akarok kifejezni, hogy bár külső erők ostromolják, ezeket a falakat, idebenn mintha a jóság buboréka ölelne körül minket. Mint amikor az ember hazaérkezik. - 43. oldal

Szereplők
Violet eleinte nagyon szimpatikus volt, majd egyre furább, hisztizősebb lett, ahogy haladtak előre az események. Most, így a végét elolvasva értem, hogy mit miért tett, de amúgy nekem eléggé zavarosnak tűnt. 

Lincoln
Lincoln nekem egyből kedvencemmé vált.  Egyszerűen cuki volt. Bár Magdával nem kellene ennyit lógnia, attól még látszik, hogy Violet és Linc  összetartozik. Úgymond egymásnak lettek teremtve. 

Phoenix
Phoenix  már az elejétől fogva nagyon nagy unszimpátiát  váltott ki. Olyan furcsa volt, hogy pont akkor tűnik fel, mikor valami fontos történik. De nem Violetet egy lila köd veszi körül és nem érzékeli ezeket.... 






Kinek ajánlom? Aki szereti a paranormális stílusú regényeket, egy kis akcióval és szerelmii háromszöggel meghintve, az imádni fogja. 

Pontozás
Borító: 10/ 9 pont- Nekem nagyon tetszik ez a lilás, misztikus borító
Cselekmény: 10/ 7 pont- Nem volt rossz, de semmi újat nem tudott adni
Összesen: 10/ 7 pont



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése