2015. június 10., szerda

Jéghercegnő

Camilla Läckberg: Jéghercegnő


Camillától ez a második könyvem. Nagyon tetszett az előző, ami az Eltitkol életek volt. Így a könyvtárból kikölcsönöztem a legelsőt. És igen, új kedvenc szerzőt avattam. 


Tartalom

A fiatal nő a kádban feküdt. Körülötte a vízen jéghártya csillogott. Csuklói felvágva, a kövezeten vérfoltok. Így találnak rá a holtan is gyönyörű Alexre, akiről csakhamar kiderül, hogy nem magával végzett, hanem gyilkosság áldozata lett. Vajon kinek lehetett útjában ez a kiskorától fogva különösen viselkedő, visszahúzódó nő, akit férfiak és nők egyaránt csodálattal vettek körül? Arra lehet számítani, hogy hamar meglesz a tettes, hiszen a színhely egy tengerparti kisváros, ahol mindenki mindenkit ismer. Vagy csak úgy tűnik Patriknak, a rendőrtisztnek és Ericának, az írónőnek azzal kell szembesülnie, hogy fogalmuk sem volt, kikkel élnek együtt, milyen titkokat rejtegetnek a takaros házak, s hogy ki volt valójában az áldozat, akit pedig gyerekkoruktól ismerni véltek. 

Vélemény

Imádom a stílusát, az írónőnek. Olyan emberi, nem elvont, hanem egy teljesen hétköznapi életformát mutat be. A könyv helyszíne miatt meg nagyon szeretnék Svédországba elutazni, mivel én hideg és hó imádó vagyok ezért egyszerűen imádtam. Az elejétől a végéig. Mikor már azt hittem, hogy tudom ki volt a tettes, beletesz egy csavart és teljesen felbolygatja egész Fjallbackát, és engem is. Végig nagyon logikus volt az egész történet és így átgondolva, nem voltak benne hibák, kivéve egyet, ami már csak kötözködés, na de mindegy. Szóval annyi, hogy Jenny miért hazudott a Más világokról?
De amúgy, ez is elhanyagolható volt. A szereplőket egy szerűen imádtam. Patrik és Erica nagyon cukik voltak, végig drukkoltam nekik. Anna nekem nagyon furcsa volt, meg egy kicsit még ki lehetett volna dolgozni Alex barátait, de így is remek volt. A cselekmény gyorsan gördült és, hogy több szereplő szemszögéből írta, szerintem nagyon jóvá tette a könyvet.


Idézet

                                     ,,A hallgatást nem lehet jóvátenni."

Kedvenc karakter: Erica és Patrik


Kinek ajánlom? Aki szereti az izgalmakkal teli krimiket, kikapcsolódást nyújt pár percre és a felnőttek életébe is betekintést nyerhetünk.

Pontozás:
Borító: 10/ 4 pont Nekem nem igazán tetszik.
Cselekmény: 10/ 10 pont   Nagyon jó. Mindent szépen kifejtett és le is zárt.
Összességében: 10/ 10 pont. Gondolkoztam rajta, hogy a borító miatt csak 9 pontot adjak, de igazából az üzenet átjött és szép volt az egész történet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése